#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

شعر

از قفس ...


در مرز نگاه من
از هر سو
دیوارها
بلند،
دیوارها
چون نومیدی
بلندند.
آیا درون هر دیوار
سعادتی هست
و سعادتمندی
و حسادتی؟-
که چشم اندازها 
از این گونه
مشبّکند،
و دیوارها و نگاه
در دور دست های نومیدی
دیدار می کنند،
و آسمان
زندانی است
از بلور؟

ا"حمد شاملو" یادش گرامی باد 

دامنه های البرز ( محمد امیری )


                                                          شاد و خرم باشید  


نظرات 3 + ارسال نظر
love جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ق.ظ http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


5616

مرسی ...

محسن خان احمدی چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

درود.محمدجان عیدت مبارک برنامه کوچ عشایر واقعا جالب بود ماهمچنان به اتفاق بهاره وبلاگتو دنبال میکنیم .بهاره سلام زیاد میرسونه .به همه سلام برسون.طرف ما هم بیا البته با رومینا جون ما .دوست دارم به امید دیدار

درود بر همنورد عزیزم محسن جان ؛ همیشه پایدار باشید به بهاره خانم و دیگران درود بسیار برسان دوستتان دارم همیشه به امید دیدار ...

محسن خان احمدی جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ق.ظ

درود فراوان به دوست عزیزم.بهانه ای شد دوباره با بهاره وبلاگ را نگاه کنیم.سفرت یه گرجستان بخیر باشه.امیدوارم بهت خوش بگذره.خیلی دوست دارم بعد از گرجستان سفر بعدیت گلستان باشه.ما منتظرت هستیم.خوش باشی.بدرود

درود به محسن عزیزم سلامت باشی جای همه خالی است .من هم دوست دارم شما و خانواده محترم را در اصفهان زیارت کنم .همه شما را دوست دارم شاد باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد