#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

گزارش برنامه شاه لران

کوه شاه لران : در منطقه باغ بهادران قرار گرفته است و مرز بین دو استان جهار محال وبختیاری و استان اصفهان میباشد و با توجه به این که از ارتفاع بلندی برخوردار نیست ولی مکان خوبی در  فصلهای مختلف برای کوه پبمایی میباشد و دارای آبشار زیبایی در جنوب شهرستان چرمهین در دل کوه شاهلران است  در این کوه دو تونل یکی در غرب زیر گردنه و جاده قدیم رخ و دیگری در شرق بعد از روستای هاردنگ ایجاد شده که ارتباط بین دو استان اصفهان و چهار محال را بر قرار میکند  . 

  

گزارش برنامه :

 تیم صبح روز جمعه 9/10/90 اصفهان را برای اجرای برنامه در کوه شاهلران وکوهنوردی بروی خط الرس شاهلران از تونل فجر تا گردنه رخ  حرکت کرد .پس از رسیدن برویخط الرس به شمال که نګاه میکردی توده وسیعی از آلودګی تمام سطح اصفهان را پوشانده بود بطوری که هیچ زیبایی از طبیعت نمایان نبود به جز قله پوشیده از برف کوه کرکس که خود نمایی میکرد و در سمت غرب کوه های زیبای انالوجه ودالان کوه  وهشتاد و افوس نیز جلوه ګر بود . در جنوب خط الرس سفید زیبایی تمام منطقه شعاع قرار داده و توجه همه را به خود جلب کرده بود و این زرد کوه بود که چشم انداز زیبایی را پدید آورده بود و جهان بین ، سالدوران ، کوه سوخته ، کلار ، سبزه کوه و... نیز چشم انداز ویژه ای را پدید آورده بودند.  حرکت از روی تیغه های شمالی کوه تماشای دیواره های صخره ای کوه شاه لران خالی از لطف نبود و به برنامه حس خوبی بخشیده بود  .  در پایان یک روز بیاد ماندنی تیم با خاطره ای خوب و به امید برنامه ای بهتر با شما  ساعت ۱۸/۳۰به اصفهان رسید . 

                                                                   پایدار و شاد باشید  

عکسها از محمد امیری

برای مشاهده بقیه عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید

  دور نمایی از زرد کوه و کوه های اطراف شاه لران  

   

                          به امید برنامه ای بهتر با شما

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://bge.blogfa.com

سلام آقای امیری .برای من برنامه خیلی خوبی بود چون پس از مدتها تونستم با شما در دل طبیعت باشم.بابت عکس و گزارشتون ممنونم.

درود بر شما همنور ذ عزیز به من هم در کنار شما بسیار خوش گذشت تا برنامه ای دیگر با شما ...

پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد