#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

#کوهنوردان_آزادصفه

این وبلاگ به منظور برقراری ارتباط با دنیای کوهنوردی طراحی شده است

گزارش صعود به قله درفک


قله درفک : با ارتفاع 2700 متراز سطح دریا در جنوب استان گیلان قرار دارد.چندین مسیر برای صعود به آن وجود دارد که ساده ترین آنها مسیر شرقی از روستای شاه شهیدان است.مسیر جنوبی که از روستای دفراز شروع میشود همچنین مسیر شمالی و مسیرهای غربی که از دو روستای شیرکوه و راجعون شروع میشوند مسیرهای زیباتر و در عین حال بسیار سخت تر هستند چون از ابتدا تا قله بیش از 2000 متر ارتفاع میگیرید.تمام مسیرها غیر از شاه شهیدان جنگلی هستند.روستای شیرکوه با حدود 400 متر ارتفاع در نزدیکی توتکابن قرار دارد..در مسیر صعود باید از دو ییلاق لارنه و جیرونی عبور کرد. که هر دو مناسب شب مانی هستند و چشمه دایمی دارند
قله اصلی درفک در جنوب منطقه ای موسوم به کاسه درفک قرار دارد.در اطراف کاسه درفک چند قله فرعی دیگر هم وجود دارد.غار برفی در غرب کاسه زیبا و جالب و در عین حال با توجه به لغزندگی آن خطرناک است .
گزارش برنامه : برنامه صعود به قله درفک همراه با گروه کوهنوردی دنا اصفهان با موفقیت انجام شد . ابتدا حرکت از اصفهان چهار شنبه شب با یک دستگاه مینی بوس و با تعداد 14 نفر از همنوردان که در شهر قزوین 3همنورد دیگر به تیم ملحق شدند (دو نفر از مشهد و یک نفر از تهران). پنج شنبه صبح به رودباررسیدیم و پس از عبور از؛ رستم اباد ؛و توتکابن در شیرکوه حرکت تیمی به طرف جنگل آغازشدوطی یک مسیرزیبا و شب مانی اول در منطقه زیبای جیرونی .جمعه صبح حرکت به طرف قله و پس از صعود بازگشت به کمپ جیرونی و بازگشت به طرف لارنه و شب مانی در منطقه لارنه . شنبه صبح حرکت به طرف روستای شیر کوه و در ادامه اصفهان و پایان یک برنامه زیبا و بیاد ماندنی جای همه همنوردان خالی بود .

روستای زیبای شیر کوه و منطقه رستم آباد و توتکابن
برای مشاهده بقیه عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید  
 تصاویری از کل برنامه










یکی از سگهای معروف درفک 






                                                                با شما در برنامه های بهاری 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد